Fluffy limun muffini // Fluffy lemon muffins

21:09 Iva 2 Comments


Ako ste ljubitelj muffina, svakako probajte ove sočne, pahuljaste muffine koji će vam zamirisati cijelu kuću :)


//gluten free//






Ovi muffini nastali su sasvim slučajno - dok sam čekala da se ohladi tijesto za raspucance (Chocolate crinkles) sjetila sam se da imam ricottu koju moram potrošiti zbog isteka roka. Kako sam već bila u kuhinji, zašto ne napraviti još nešto kad već imam volje i inspiracije. Već dugo me mami sve s limunom: keksi, kolači, kreme i nikako da napravim nešto i sad se ukazala odlična prilika. Pobacala sam sastojke, smiksala i stavila peći, držeći fige da uspiju. I jesu :) Bilo me strah stavljati velike količine sastojaka, tako da od ove doze možete dobiti 10-ak muffina, a ako želite više, samo poduplajte dozu.

Jako su prozračni (za što je zaslužna ricotta), ukusni i mirišljavi. Za razliku od običnih muffina, ne suše se brzo, tako da se ne moraju jesti odmah, i nakon jednog dana ostaju sočni. Možete ih ukrasiti kao cupcake-se sa kombinacijom ricotte i slatkog vrhnja. Nadam se da će vam se svidjeti :)

Fluffy limun muffini:

  • 2 jaje (manja)
  • 2 - 3 žlice šećera
  • 1 i pol žlica zaslađivača po izboru (agavin sirup, javorov sirup, med,..)
  • 2 žličice limun šećera (ako imate neprskani limun naribajte koricu  umjesto limun šećera)
  • 40 g maslaca ili oko 45 ml kokosovog ulja
  • 125 g brašna **
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bb
  • malo soli
  • 120 g ricotta sira
  • 1 žlica limunovog soka
  • 1 žlica mlijeka
** Koristila sam proseno brašno, no kao i uvijek, koristite ona koja imate

1. Rastopite maslac i upalite pećnicu na 200 stupnjeva Celzijusa

2. U posudu stavite jaje, šećer, zaslađivač i limun šećer (ili koricu) te izmiksajte mikserom

3. Dodajte brašno, sol, prašak za pecivo i sodu bikarbonu i ricotta sir

4. Na kraju dodajte rastopljeni maslac, limunov sok i žlicu mlijeka i sve skupa izmiksajte da se sjedini.

5. U pripremljene košarice za mufine stavljajte 2/3 smjese i stavite peći u ugrijanu pećnicu.
Na 200 stupnjeva C pecite 10-ak minuta, a zatim smanjite na 175 stupnjeva i pecite još 7 minuta.

6. Kada ih izvadite iz pećnice, pustite ih 5-10 minuta da odstoje pa ih tek onda vadite iz kalupa.



Dobar tek!




You Might Also Like

2 komentara:

  1. Malo mi je krenula voda na usta :D Odličan recept, sličnu situaciju imala sam pre nekoliko dana kad sam, onako- iz glave, sastavila smesu za brownies-e i bili su prefini! Ovo pravim čim kupim ricotta sir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ja cesto tako- ili ispadne odlicno ili katastrofa :D Ovaj put sam bas zadovoljna :)

      Izbriši

Please tell me what you think... :)